حماس: رژیم صهیونیستی با قطع اینترنت غزه درصدد کشتار جدیدی است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حماس: رژیم صهیونیستی با قطع اینترنت غزه درصدد کشتار جدیدی است

سخنگوی حماس یکشنبه شب گفت که رژیم صهیونیستی اینترنت شهر غزه را قطع کرده و با این کار درصدد ارتکاب کشتار‌های جدید و مخفی نگهداشتن آن از دید افکار عمومی است.
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۱۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ فوزی برهوم افزود: قطع ارتباط مخابراتی و اینترنت باریکه غزه، همزمان با بمباران شدید محله‌های مسکونی این شهر، نیات خطرناک اشغالگران برای ارتکاب کشتار‌های جدید و مخفی نگه داشتن آن از افکار عمومی و رسانه‌ها را آشکار می‌کند.

وی گفت: ما از مصر می‌خواهیم که به سرعت خدمات رومینگ را در شبکه‌های همراه مصری باز کند، گذرگاه رفح را به طور کامل بگشاید و جان مردم فلسطینی ما در نوار غزه را نجات دهد.

منابع خبری یکشنبه شب از قطع اینترنت شهر غزه و همزمان انجام حملات شدید هوایی به این شهر خبر دادند. بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، رژیم صهیونیستی در بمباران شهر غزه از بمب‌های ارتعاشی استفاده کرده است. / شهاب فلسطین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده